Na základě rozsáhlého výzkumu jsme připravili studii mapující chování, rozhodování a očekávání zákazníků při vylepšování svých domovů.
Ze studie jasně vyplývá důležitost role digitálního marketingu a dodavatelům pomůže identifikovat klíčové momenty, na které se v rámci digitální strategie soustředit.
Studie je specificky zaměřena na chování zákazníků v situacích, kdy provádějí rozsáhlejší rekonstrukce bydlení, nebo zařizují novou domácnost. Typické situace jsou tedy řešení koupelen, kuchyní, dveří, oken, vrat, podlah, vytápění, větších celků nábytku apod.
Studie je určena především zástupcům dodavatelů v oblasti zlepšování bydlení.
Data o chování zákazníků i firem nadále sbíráme. Díky tomu můžeme do budoucna zlepšovat a zpřesňovat výstupy a doporučení.
Získat studiikvantitativní dotazníkový online výzkum
říjen 2017
544
Český národní panel