Studie nabízí odpovědi založené na aktuálních zvycích a očekáváních českého zákazníka, a porovná jednotlivé možnosti řešení. Je založená na datech, A/B testech a odpovědích více než 1000 zákazníků e-shopů v ČR.
Studie a infografika: vliv karantény na chování online zákazníků a e-commerce
O podobě, funkci a uspořádání prvků e-shopů lze dlouze a neproduktivně diskutovat. Můžete odhadovat, zkoušet a experimentovat. Nebo můžete využít jasné výsledky a přizpůsobit e-shop na míru vašim zákazníkům.
Studie je specificky zaměřena na chování zákazníků v prostředí českých e-shopů. Je přínosná pro každého, kdo bere v potaz chování návštěvníků svého webu a hledá cestu k tomu, jak jim jejich návštěvu co nejvíce zjednodušit a zpříjemnit.
Studie je volně dostupná všem členům Asociace pro elektronickou komerci (APEK).
APEK je sdružením podnikatelů a firem z oblasti e-komerce, kteří to se svým byznysem myslí vážně. Svým členům poskytuje podporu formou právních informací, seminářů, studií, networkingu a poradenství. Členem APEK se může stát každý solventní subjekt se zájmem o rozvoj e-komerce v ČR. Člen APEK má možnost čerpat nejen ze studií a výzkumů, právních vyjádření či vzorových dokumentů, ale také se účastnit zdarma ročně více než 50 seminářů a workshopů pořádaných ve spolupráci s renomovanými přednášejícími a lektory.
Studie ke staženíOnline dotazníkový výzkum A/B testy vzorového e-shopu Heatmapy klíčových stránek
leden 2019
1076
Český národní panel